Pakpen Haber soruyor: "Suyun hızla tükenmesine engel olabilecek miyiz?"

Pakpen Haber Yapı malzemeleri sektöründe ilklerin öncüsü Pakpen, kurum yayını olan Pakpen Haber dergisinin 28’inci sayısında azalan su kaynaklarına dikkat çekiyor. Yaşam kaynağımız olan su, bugünün ve geleceğin koşulsuz ihtiyacı…Pakpen’in özel dosya konusu olan ‘su’ hakkında Devlet Su İşleri, Doğa Derneği ve Çevre Dostu Binalar Derneği gibi kuruluşlardan görüşlere yer veriliyor. Su kaynaklarının verimli kullanılması ve geri dönüşüm konularında yürütülen projelerden örnekler yer alıyor. Ayrıca inşaat sektöründeki gelişmeler, satış ve pazarlama ile ilgili makalelerle okuyucularıyla buluşuyor.

Tüm iş süreçlerinde gelecek nesillere yaşanabilir ve daha yeşil bir dünya bırakmak için çalışan Pakpen, son sayısında su kaynaklarını verimli kullanmaya yönelik oluşmaya başlayan bilinci artırmayı hedefliyor. Doğa Derneği Genel Müdürü Engin; su kaynaklarının ve sulak alanların korunması için alternatif politikaların hayata geçirmekten başka çare olmadığını söylerken, DSİ arzın artırılmasına yönelik tedbirlerin alınmasının öneminin altını çiziyor. ÇEDBİK ise çevre dostu binalarda yağmur suyunun kullanılması gerektiğini öneriyor.

Depreme dayanıklı ve yeşil binalar dönemi
Pakpen Haber’in bu sayısına konuk yazar olarak katılan Posta Gazetesi Uzman Emlak Editörü Bülent Yoldaş, gayrimenkul sektöründe geçtiğimiz yıl yaşananları değerlendirerek 2014 yılının ilk aylarına ilişkin bilgiler paylaşıyor. Bu yılın ekolojik ürünlerin kullanıldığı büyük ölçekli projelerin satışa sunulduğu bir dönem olacağını ifade eden Yoldaş; Pakpen’in depreme dayanıklı, uzun ömürlü ve yeşil binalar için fırsat olarak gördüğü kentsel dönüşüm projelerinin, sektörde kaliteyi arttıracağını belirtiyor. Yoldaş, “Yasal düzenlemelerin yanı sıra tüketicilerin bilinçlenmesiyle, konut ve inşaat malzemeleri sektörü değişiyor” diye ifade ediyor.

Pakpen Haber’in 28. Sayısında dünya ve Türkiye ekonomisinde karşımıza çıkan ‘Yeni Normal’ terimini akademisyen Doç.Dr Ümit İzmen kaleme alıyor. Ayrıca Anadolu markalarını konu alan ‘Marketing Anadolu’nun nasıl ortaya çıktığını Genel Yayın Yönetmeni Günseli Ocakoğlu’ndan okuyabilirsiniz. İş dünyası için incelenen kitapları, ‘Kendine Güvenmenin 13 Yolu’ ile kişisel gelişim için önerilerde dergide paylaşılıyor. Sektörde fark yaratan ürün ve hizmetler sunan Pakpen’in her 3 ayda bir yayımlanan Pakpen Haber dergisinin 28’inci sayısında; katıldığı fuar ve toplantılar, ürün hikayeleri, projeler gibi kurumsal haberlerin yanı sıra sektörel ve kültür sanat haberleri ile iş dünyası ve yaşamın içinden haberlere yer veriliyor.



Basından Haberler


Pakpen Haber



Pakpen Haber'i bilgisayarınıza indirmeden aşağıdaki dergi kapaklarının üzerine tıklayarak görüntüleyebilirsiniz.

31. 30. 29. 28. 27. 26. 25. 24. 23. 22. 21. 20.